Моє педагогічне кредо:
Складне зробити простим,
Просте зробити звичним,
Звичне зробити приємним.
Тема самоосвіти: "Забезпечення якості навчально-виховного процесу на уроках шляхом дифереційованого підходу до вивчення математики"
Актуальність теми:
Успішний розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів можливий тоді, коли навчальний процес організований як інтенсивна інтелектуальна діяльність кожної дитини з урахуванням його особливостей і можливостей; тільки знаючи потреби, інтереси, рівень підготовки, пізнавальні особливості учня, можна повніше використовувати його роль в оволодінні знаннями, вміннями і навичками, розвитку здібностей.
Мета моєї роботи полягає в оптимальному пристосуванні навчального матеріалу та методів навчання до індивідуальних здібностей кожного школяра.
Основні завдання:
1. формувати і розвивати індивідуальності кожного учня;
2. Демократизувати навчальний процес;
3. підвищити ефективність навчального процесу;
4. захистити дітей, які потребують соціально – педагогічної допомоги.